Αλήθεια, πόσο ρεαλιστικό φαντάζει να… φάει πόρτα η Scarlett Johansson;
Συμφωνούμε απόλυτα, καθόλου! Κι όμως, συνέβη κι αυτό…
Η πιο sexy γυναίκα του πλανήτη -σύμφωνα με το Esquire– πρωταγωνίστησε σε διαφημιστικό σποτ του αναψυκτικού SodaStream, το οποίο προοριζόταν να παίξει για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της τηλεοπτικής μετάδοσης του φετινού (48ου) Super Bowl…
Οι διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες εκπονούνται, άλλωστε, για το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός είναι τεράστιες, καθώς η απήχηση που έχει στο κοινό το Super Bowl είναι εξωπραγματική! Μόνο πέρσι υπολογίζεται ότι περισσότερα από 160.000.000 Αμερικανοί παρακολούθησαν τον τελικό του επαγγελματικού πρωταθλήματος NFL, δηλαδή το περίφημο Super Bowl.
Δείτε ακόμα την καμπάνια της H&M με τον David Beckham για το φετινό Super Bowl
Δείτε ακόμα την διαφήμιση με το ελληνικό γιαούρτι στο Super Bowl
Tο SodaStream, λοιπόν, πόνταρε πάρα πολλά στο πρόσωπο της Scarlett Johansson για να κερδίσει τις καρδιές του αγοραστικού κοινού, το σποτ ωστόσο, που γυρίστηκε κόπηκε από την επιτροπή ανταγωνισμού του CBS!
Ο λόγος δεν ήταν κάποια υπερβολικά sexy εμφάνιση της νεαρής ηθοποιού, όπως πολλοί θα υπέθεταν στο άκουσμα της είδησης, αλλά το μήνυμα που έλεγε η Johansson στο τέλος της διαφήμισης… «Sorry Coke and Pepsi», έλεγε η sexy Scarlett, κάτι που δεν άρεσε στους ιθύνοντες του μεγάλου αμερικανικού δικτύου.
Δείτε το περιβόητο πλέον διαφημιστικό σποτ με πρωταγωνίστρια την Scarlett Johansson: