Skip to main content

«Οταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό πάει το βουνό στον Μωάμεθ». Και πηγαίνει με «Pride and Glory». Αυτό είναι το μήνυμα που φέρνει από άκρο σε άκρο η κινητή μπουτίκ του ΠΑΟΚ. Ενα εντυπωσιακό τρέιλερ, που έκανε ειδική παραγγελία από την Αγγλία η ομάδα της Θεσσαλονίκης προκειμένου να καλύψει την ανάγκη των οπαδών του ΠΑΟΚ που ζουν μακριά από τη Θεσσαλονίκη να βρουν χειροπιαστό δεσμό με την αγαπημένη τους ομάδα.

Αυτή την ανάγκη κάλυψε ήδη, με τον γνωστό αυθορμητισμό του, ο Ιβάν Σαββίδης σε ανύποπτο χρόνο, όταν τον περασμένο Αύγουστο, στις κερκίδες του Σταδίου της Μέταλιστ, μετά το τέλος του αγώνα Μέταλιστ – ΠΑΟΚ, έβγαλε και χάρισε τη φανέλα που φορούσε σε έναν έλληνα φίλαθλο.

Ο φίλαθλος κατοικεί μόνιμα στο Χάρκοβο της Ουκρανίας και ζήτησε μία φανέλα για τον αδελφό του που είναι οπαδός του Δικεφάλου του Βορρά.

«Αυτή την κινητή μπουτίκ εμείς τη βλέπουμε ως μία προέκταση του ΠΑΟΚ. Ουσιαστικά φέρνουμε ένα κομμάτι του συλλόγου κοντά στους οπαδούς του. Η φιλοσοφία δεν είναι καθαρά εμπορική. Θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε κάθε οπαδό να νιώσει ότι ο ΠΑΟΚ είναι κοντά του και δεν είναι κάτι απρόσωπο», λέει ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Δικεφάλου του Βορρά Λάζαρος Μπαχτσεβάνος και συνεχίζει: «Ηδη έχουμε κάνει επαφές με δήμους του Νομού Θεσσαλονίκης αλλά και πόλεων στη Βόρεια Ελλάδα, ώστε να συμφωνήσουμε για επίσκεψη της κινητής μπουτίκ μία ημέρα της εβδομάδας σε μία πλατεία ή σε έναν πεζόδρομο της κάθε πόλης. Η επίσκεψή μας ίσως να συνδυαστεί και με κάποια προώθηση του δήμου που θα επισκεφθούμε, ενώ θα θέλαμε σε κάποιες πόλεις να φέρουμε μαζί μας και κάποιους ποδοσφαιριστές της ομάδας, ώστε να έχουν επαφή με τους οπαδούς μας».

Τίποτε όμως δεν έχει αφεθεί στην τύχη. Η κινητή μπουτίκ του Δικεφάλου του Βορρά, έχει επενδυθεί με αυτοκόλλητα που έχει σχεδιάσει η εταιρεία Designers United, η οποία έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον ΕΣΑΚΕ, με την Ευρωλίγκα για το Φάιναλ Φορ στο Βερολίνο το 2009 και στο Παρίσι το 2010, με τη Volvo Ocean Race και άλλους αθλητικούς φορείς και εταιρείες.