Σε συνέχεια του «απλού» μοντέλου Ray που παρουσίασε πριν από λίγο καιρό η Kia, τώρα βλέπουμε πως είναι έτοιμη και η ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου. Μάλιστα, στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται πως το Ray EV είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο που κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τις απλές συμβατικές εκδόσεις του ίδιου μοντέλου. Σε κάθε περίπτωση έχει ενδιαφέρον να τονίσουμε πως το Ray EV χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου αλλά και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 50kW και ροπής 167 Nm και το έργο που παράγει μεταδίδεται στους τροχούς του εμπρός άξονα. Χάρη σε αυτό το μοτέρ, το Ray EV επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα.
Η φόρτιση της μπαταρίας του διαρκεί 6 ώρες και η αυτονομία του αγγίζει τα 139 χιλιόμετρα.
Σε κάθε περίπτωση έχει ενδιαφέρον να τονίσουμε πως το Ray EV χρησιμοποιεί μπαταρία ιόντων λιθίου αλλά και ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 50kW και ροπής 167 Nm και το έργο που παράγει μεταδίδεται στους τροχούς του εμπρός άξονα. Χάρη σε αυτό το μοτέρ, το Ray EV επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα.
Η φόρτιση της μπαταρίας του διαρκεί 6 ώρες και η αυτονομία του αγγίζει τα 139 χιλιόμετρα.