Η ιδέα δημιουργήθηκε ως μια γιορτή της 200ής επετείου της Μάρκας. Η αρχιτεκτονική του EX1 θυμίζει προηγούμενα χαρισματικά πρωτότυπα αυτοκίνητα από την Peugeot, όπως το Asphalte και 20Cup. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της ιδέας είναι το αντίστροφο-άνοιγμα της πόρτας που δίνει πρόσβαση στα δύο σπορ bucket καθίσματα. Η EX1 χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, το καθένα με μέγιστη ισχύ των 125 kW (250 kW/340 bhp στο σύνολο), και μια άμεσα διαθέσιμη σταθερή μέγιστη ροπή των 240 Nm στις εμπρός και πίσω. Εκτός από τη βελτιστοποίηση της κατανομής βάρους, αυτή τη ρύθμιση επιτρέπει, επίσης,και για τους τέσσερις τροχούς.