Δείτε τώρα τι σκέφτηκε η Μπαρτσελόνα για να είναι ανταγωνιστική και εκτός γηπέδου. Έχει ξεκινήσει ολόκληρο αγώνα προκειμένου η σελίδα του συλλόγου στο facebook να είναι η πρώτη σελίδα ομάδας που θα φτάσει τα 10 εκατομμύρια likes!
Οι Καταλανοί που αυτή τη στιγμή έχουν παραπάνω από 9.032.000 φανς θέλουν να πιάσουν διψήφιο νούμερο και να απομακρυνθούν από την αντίστοιχη της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής με 9.027.000! Σκούρα τα πράγματα.
Εξ ου και η κινητοποίηση των «μπλαουγκράνα» που έβαλε μπρος το σχέδιο και έβαλε το πιο πιασάρικο πρόσωπο που διαθέτει να σπρώξει την καμπάνια αυτή. Αναφέρομαι φυσικά στον Λιονέλ Μέσι που πρωταγωνιστεί στο διαφημιστικό σποτ, προσπαθώντας να μας πείσει να κάνουμε like. Εσείς δεν κάνατε ακόμα;
Το μόνο λάθος που βλέπω εγώ είναι η χρησιμοποίηση ισπανικής γλώσσας. Πες τα εκεί στα αγγλικά να πιάσεις περισσότερους. Με ισπανόφωνες χώρες μόνο δεν κάνεις δουλειά, όπως και με υπότιτλους επίσης…
Κάποιοι το αποκαλούν ανταγωνιστικότητα, εγώ πάλι νομίζω πως η Μπάρτσα δεν ξέρει να χάνει. Ούτε καν στο ίντερνετ!