Μια άκρως αισθησιακή αφίσα σκέφτηκε ένας Βραζιλιάνος επιχειρηματίας προκειμένου να εκμεταλλευτεί το Παγκόσμιο Κύπελλο και να προσελκύσει πελάτες στην επιχείρησή του.
Συγκεκριμένα ο Oscar Maroni, ιδιοκτήτης ξενοδοχείων στην χώρα της σάμπα και του καφέ γέμισε τους δρόμους στο Σάο Πάουλο με αφίσες, οι οποίες απεικονίζουν μια… προικισμένη -όπως οι περισσότερες- Βραζιλιάνα να κάθεται πάνω σε μια brazuca (σ.σ. η επίσημη μπάλα του Mundial 2014) και μπροστά της να βρίσκεται ένας ποδοσφαιριστής με κατεβασμένο το σορτσάκι (εννοείται και το εσώρουχό του!)… Το πάνω μέρος της φωτογραφίας δεν φαίνεται, δεν χρειάζεται ωστόσο, πολύ μεγάλη φαντασία για να καταλάβει ακόμα και ο πιο… απονήρευτος τι μπορεί να κάνει η «καυτή» Βραζιλιάνα στον… τυχερό ποδοσφαιριστή!
Η διαφημιστική καμπάνια του συγκεκριμένου επιχειρηματία ξεσήκωσε, όπως είναι φυσικό, θύελλα αντιδράσεων, τόσο από φορείς της τοπικής κοινωνίας, όσο και από ανταγωνιστές της, οι οποίοι μάλλον… φθονούν τον ευρηματικό Oscar Maroni για την φαντασία του!