Λάθη προς αποφυγή στο γραφείο μεταξύ συναδέλφων για να μην σου πάρει κανείς την θέση..

Όρια πρέπει να υπάρχουν παντού, και κυρίως στον επαγγελματικό τομέα μιας και είναι στην φύση του ανθρώπου όπως και στην ζούγκλα να επικρατεί ο δυνατότερος. Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια αυτός που θα ξέρει τα πάντα εναντίον όλων και θα ξέρει και πώς να τα εκμεταλλευτεί.

Πριν κάνεις το μπαμ δοκίμασε αυτό...

Και μπορεί να είσαι κοινωνικό άτομο, και η δημιουργία φίλων να είναι το φόρτε σου, μάθε όμως ότι στην δουλειά, κανείς δεν μπορεί να υπάρξει 100% πραγματικός φίλος ειδικά όταν υπάρχει ανταγωνισμός. Το Forbes λοιπόν, φρόντισε και συγκέντρωσε όλα όσα δεν πρέπει να κάνεις στο γραφείο με τους συναδέλφους σου για να δεις την καριέρα σου να απογειώνεται.

  1. Τα ψέματα. Ακόμα κι αν έχετε καλή πρόθεση, εξαπλώνονται σαν επιδημία
  2. Το κουτσομπολιό. Σας κάνει να φαίνεστε μικροπρεπής και πληγώνει τους γύρω σας
  3. Υποτιμητικά σχόλια για τη δουλειά. Τα συνεχή παράπονα σάς κάνουν αντιπαθή
  4. Συναισθηματικά ξεσπάσματα. Οι υστερίες, οι φωνές και τα κλάματα βλάπτουν ανεπανόρθωτα την αξιοπιστία σας
  5. Η τάση να παίρνεις τα εύσημα για τη δουλειά άλλων. Δείχνει ότι δεν εκτιμάς ούτε την ομάδα σου ούτε τον εαυτό σου
  6. Περιαυτολογία. Όταν σημειώνεις μία επιτυχία, μην καυχιέσαι με τις ώρες. Δεν θα το εκτιμήσει κανείς.
  7. Πισώπλατα μαχαιρώματα. Εδώ δεν χρειάζεται εξήγηση. Όταν δυσφημείς κάποιον σε συναδέλφους σου είσαι αδικαιολόγητος.
  8. Κατανάλωση φαγητού με έντονη οσμή. Οι συνάδελφοί σας θα αντιδράσουν στη μυρωδιά ψαρίλας, εκτός αν δουλεύετε σε μαούνα!
  9. Η ρήξη με συναδέλφους. Η ρήξη των σχέσεων με συγκεκριμένα άτομα μπορεί να τινάξει στον αέρα επικερδείς συνεργασίες

Remember not to forget...Πως να κρατήσετε το μυαλό σας σε εγρήγορση;