Skip to main content

Ο επικεφαλής παιχνιδιών της Microsoft, Phil Spencer, δεν πέρασε πολύ χρόνο να μιλήσει στη συνέντευξη Τύπου της εταιρείας E3 χθες το βράδυ, προτιμώντας να αφήσει τα παιχνίδια να μιλήσουν από μόνα τους.

 

Η Microsoft παρουσίασε 52 παιχνίδια στη σκηνή, όπως το Halo Infinite, το Gears 5, το Forza Horizon 4 και τίτλους από τρίτους όπως το Fallout 76 και το Cyberpunk 2077. Ενώ ο Spencer αφήνει τον ρυθμό των παιχνιδιών να ζαλίζει τους 6.000 ανθρώπους στο πλήθος, 15 λεπτά της σκηνής, κατέστησε επίσης σαφές ότι η Microsoft είναι έτοιμη να πολεμήσει.

 

Με νέες κονσόλες Xbox, streaming cloud και μια νέα δέσμευση για πρωτότυπα παιχνίδια, η Microsoft ετοιμάζεται για τον επόμενο πόλεμο της κονσόλας και πέρα από αυτήν.

 

Αυτή τη στιγμή η Microsoft αντιμετωπίζει έλλειψη αποκλειστικών τίτλων για να ενισχύσει πραγματικά τη νέα κονσόλα Xbox One X. Η Microsoft απαντά τελικά σε αυτή την αρνητική ανατροφοδότηση και μία από τις εκπληκτικές ανακοινώσεις της ενημέρωσης Xbox E3 χθες το βράδυ ήταν η δέσμευση της εταιρείας για πρωταθλήματα. Η Microsoft αγοράζει τα εργαστήρια Undead Labs (κατασκευαστές της κατάρρευσης), Παιχνίδια για Παιδότοπους (προγραμματιστές της Forza Horizon), Ninja Theory (Hellblade: Senua’s Sacrifice) και Compulsion Games (We Happy Few). Αυτοί οι προγραμματιστές θα συμμετάσχουν στα Studios της Microsoft, μαζί με τη δημιουργία ενός νεοσύστατου στούντιο με έδρα τη Σάντα Μόνικα, The Initiative, το οποίο θα διευθύνει ο πρώην επικεφαλής του Studio της Crystal Dynamics, Darrell Gallagher.

 

Ενώ δύο από τα στούντιο αναπτύσσουν ήδη αποκλειστικά παιχνίδια Xbox για τη Microsoft, τα υπόλοιπα θα προστεθούν στην αρχική λίστα παιχνιδιών της Microsoft. “Γνωρίζουμε ότι τα αποκλειστικά παιχνίδια από τα Microsoft Studios είναι αυτά που αρχικά μας έκαναν τους πολλούς από εμάς στους οπαδούς του Xbox. Η ομάδα μου και εγώ παίρνουμε τη δέσμευσή μας σε σας σοβαρά “, δήλωσε ο Phil Spencer. “Με τη συμμετοχή μας στα Microsoft Studios, αυτές οι πέντε νέες ομάδες θα έχουν τους πόρους, την πλατφόρμα και τη δημιουργική ανεξαρτησία για να αναλάβουν μεγαλύτερους κινδύνους, δημιουργώντας ακόμα πιο τολμηρούς κόσμους για σας”.

 

 

 

microsoft-e3-2008-4901.jpg

 

Αυτές οι εξαγορές στούντιο αποτελούν σαφώς αντίδραση στην έλλειψη σταθερών παιχνιδιών πρώτου μέρους, αλλά είναι επίσης μια δέσμευση για τους οπαδούς του Xbox ότι η Microsoft δεν πρόκειται να παραιτηθεί από τα τυχερά παιχνίδια. Η Microsoft αγκαλιάζει ήδη έναν κόσμο πέρα από τους υπολογιστές με Windows, μειώνοντας την εστίαση των καταναλωτών και προσπαθώντας να κερδίσει πίσω τους προγραμματιστές. Πολλές από αυτές τις κινήσεις έχουν προβληματισμούς από τους οπαδούς της Microsoft και του Xbox σχετικά με το μέλλον των δεσμεύσεών της στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών και ο Spencer ολοκλήρωσε την παρουσία του E3 της Microsoft με ένα πολύ σαφές μήνυμα.

 

“Δεσμευόμαστε και εκμεταλλευόμαστε το πλήρες εύρος των πόρων μας στη Microsoft για να επιτύχουμε το μέλλον του παιχνιδιού”, αποκάλυψε ο Spencer, πριν αναλυθούν τα σχέδια της Microsoft για ένα δίκτυο streaming παιχνιδιών και νέες κονσόλες Xbox. “Η ίδια ομάδα που παρέδωσε πρωτοφανή απόδοση με το Xbox One X είναι βαθιά αρχιτέκτονα στις επόμενες κονσόλες Xbox, όπου θα ανταποκριθούμε και πάλι στη δέσμευσή μας να θέσουμε το σημείο αναφοράς για το gaming console.” Αν αυτό δεν ήταν αρκετό για ένα μήνυμα, το Spencer έληξε με ένα σαφές μήνυμα ότι η Microsoft είναι εδώ για να μείνει με το Xbox για τα επόμενα χρόνια.

 

“Έχουμε δεσμεύσει την ομάδα μας, την εταιρεία μας, τους τεχνικούς πόρους μας για να σας ανακοινώσουμε σήμερα και το επόμενο έτος και όλα αυτά τα χρόνια: θα έχετε πάντα το καλύτερο στο gaming στο Xbox.” Το ισχυρό μήνυμα του Spencer ήταν σαν καθησυχάζοντας έναν με τους οπαδούς του Xbox, αλλά ήταν και η συνειδητοποίηση ότι η Microsoft δεν είναι έτοιμη να προσφέρει τα καλύτερα παιχνίδια στο Xbox One ακόμα. Το Xbox One είναι η καλύτερη κονσόλα αν δεν νοιάζεστε για νέα αποκλειστικά παιχνίδια και είναι προφανές ότι η βαθιά εστίαση της Microsoft στη συμβατότητα προς τα πίσω θα συνεχιστεί με τις μελλοντικές κονσόλες της.

 

Αυτά τα νέα στούντιο θα πάρουν χρόνο για να δημιουργήσουν τα παιχνίδια που χρειάζεται η Microsoft, και αυτό δεν πρόκειται να είναι μια γρήγορη ανάκαμψη. Η Microsoft θα πρέπει για άλλη μια φορά να στηριχθεί σε τρίτα στούντιο για να γεμίσει τα κενά αυτό το έτος, με τεράστια παιχνίδια που μπορούν επίσης να παιχτούν σε αντίπαλο υλικό.

 

Μπορεί να είναι μια ακόμα δύσκολη χρονιά για το Xbox One, καθώς η Sony έχει ήδη παραδώσει αποκλειστικά παιχνίδια όπως το Detroit: Become Human, God of War, Shadow of the Colossus φέτος. Η Sony αναμένεται επίσης να αναδείξει μεγαλύτερα exclusive games, συμπεριλαμβανομένου του Death Stranding, The Last of Us: Μέρος ΙΙ, Ghost of Tsushima και Spider-Man. Η Microsoft έδειξε στο E3 ότι είναι έτοιμη να παίξει το μακρύ παιχνίδι, και αυτό θα οδηγήσει αναπόφευκτα στην επόμενη μεγάλη μάχη κονσόλας με τη Sony.