Μία νέα πρωτοβουλία ψηφιακών δεξιοτήτων, που στο επίκεντρο της έχει την ενίσχυση του Ελληνικού Τουρισμού παρουσίασε χθες η Google. Πρόκειται για το «Grow Greek Tourism Online» 2016, την απόλυτη εφαρμογή για τη στήριξη της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Η Google συνέπραξε στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος, με το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, και παρουσίασε για φέτος μία ομάδα 20 ειδικών συμβούλων (Online Advisors) που θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές της Ελλάδας, προκειμένου να εκπαιδεύσουν επαγγελματίες του τουρισμού σε μία νέα δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακών χειρισμών για τον τουρισμό.
Smartphones στο χέρι σου ή ο James Bond αυτοπροσώπως στη ζωή σου;
Απαρχή για την εκπόνηση τέτοιων δράσεων στάθηκε το γεγονός ότι το 37% των συνολικών ταξιδιωτικών πωλήσεων στην Ευρώπη πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά, σύμφωνα με στοιχεία της Google. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές.