Skip to main content

Υπήρξε μια καθοριστική στιγμή όπου οι διαφημιστές άρχισαν να παίρνουν μια σωστή λαβή για το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, ήταν όταν ένα πρώην αμερικάνικο ποδοσφαιρικό αστέρι που ονομάζεται Isaiah Mustafa σχεδιάστηκε για να σώσει το Old Spice από τη λήθη.

 

 

Η διαφημιστική εταιρεία Wieden + Kennedy είναι η εταιρία πίσω από τις διαφημίσεις του Old Spice, μια διαφήμιση που παίζεται σε όλο τον κόσμο και εγείρει πολλά σχόλια όπου κι αν προβάλλεται. Ένα βίντεο που διέρρευσε στο διαδίκτυο δείχνει πως γίνονται τα γυρίσματα. Όπως φαίνεται, όλο το γύρισμα είναι μια συνεχόμενη λήψη, οπού αλλάζει το φόντο, ενώ και η κάμερα κάνει στροφές.

 

 

Πρωταγωνιστής είναι φυσικά ο Isaiah Mustafa, πρώην παίκτης του ΝFL, ενώ πρόσφατα έπαιξε σε μια διαφήμιση του Tide που αποτέλεσε μια από τις πιο πετυχημένες διαφημίσεις του Super Bowl.

 

Με την υπόσχεση στο γυναικείο κοινό ότι ήταν “ο άνθρωπος που θα μπορούσε να μυρίζει σαν…”, η εκστρατεία της Old Spice έφτασε το πικ της δημοτικότητας και έγινε viral σε μηδενικό χρόνο!

 

 

Η εκστρατεία ήταν τόσο διαφορετική από το μεγάλο μέρος της επίσημης δουλειάς που επικρατούσε εκείνη την εποχή, ενώ ενθάρρυνε τους μέχρι τότε πιο mainstream ανθρώπους του χώρου, να ανεβάσουν τον πήχη εάν ήθελαν να έχουν απήχηση με τη νεότερη γενιά καταναλωτών.

 

Αυτό που έκανε την επιτυχία της εταιρίας ακόμα πιο εκπληκτική ήταν ότι η εκστρατεία ήταν για το Old Spice, μια παραμελημένη μάρκα Procter & Gamble που είχε χάσει έδαφος με brands όπως η Axe, ενώ το ίδιο της το όνομα υποδήλωνε πόσο ξεπερασμένη είχε γίνει.

Παράλληλα, διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες ευθύνονται για την αγορά μεγαλύτερου του 50% των bodywash προϊόντων – μια διορατικότητα που καθόρισε τη στρατηγική της πρώτης διαφήμισης που έκανε το ντεμπούτο της κατά τη διάρκεια του Super Bowl στις 8 Φεβρουαρίου 2010.

 

Η W & K έκανε γρήγορα μια διαδραστική ψηφιακή εκστρατεία, επενδύοντας στη δημοτικότητα που είχε κερδίσει το “Old Spice Guy”.

 

Η επιτυχία της ξεπέρασε και τα πιο τρελά όνειρα του οργανισμού και του πελάτη με 5,9 εκατομμύρια εμφανίσεις στο YouTube μόνο την πρώτη μέρα. Μέχρι το τέλος του 2010, η Old Spice μετατράπηκε σε κορυφαία μάρκα bodywash για τους άνδρες στην Αμερική, με πωλήσεις έως και 125%.