Η Figleaves εξυμνεί το γυναικείο σώμα με νέα καμπάνια!

0
968

Η εταιρία εσωρούχων Figleaves έχει ενώσει τις δυνάμεις της με τα μοντέλα του MiLK σε μια νέα εκστρατεία που “εξυμνεί” την ποικιλία του γυναικείου σώματος!

 

Με τίτλο #beautyhasnobounds, η καμπάνια διαθέτει 12 θερμούς υπερασπιστές του σώματος που εκπροσωπούν το καθένα διαφορετικά πρόσωπα ομορφιάς πέρα ​​από την ηλικία, τη μορφή του σώματος, την εθνικότητα ή την ενδεχόμενη αναπηρία.

 

Γιορτάζοντας τις γυναίκες σε όλες τις μορφές και τις εκφάνσεις τους, στη φωτογράφιση συμμετέχουν κορυφαία μοντέλα με καμπύλες, όπως η Felicity Hayward και η Sonny Turner, οι οποίες προωθούν την ποικιλομορφία στο σχήμα και το μέγεθος, ενώ η Nicky Griffin “φέρει τη φλόγα” της ώριμης ομορφιάς

 

Ποζάροντας με ένα κόκκινο σετ εσωρούχων, το μοντέλο με αναπηρία, Kelly Knox, συμμετέχει επίσης στην εκστρατεία για να αποδείξει ότι το “ιδανικό της τυποποιημένης ομορφιάς” είναι ένα πράγμα του παρελθόντος.

 

Εν τω μεταξύ, η Ολλανδή Jill Kortleve, με καταγωγή από την Ινδία, την Ινδονησία και το Σουρινάου, γιορτάζει την ανάμικτη κληρονομιά της δίπλα στην Κορεάτισα Yerim Ko, με ιαπωνική και κινεζική εθνότητα επίσης και στο μοντέλο από τη Ζιμπάμπουε Nyasha Matonhodze.

 

 

figleaves-02.jpg

 

“Η φωτογράφιση αντικατοπτρίζει την βασική μας πεποίθηση στη Figleaves ότι όλοι οι τύποι σώματος είναι όμορφοι”, λέει η Jenni Burt, η επικεφαλής αγορών της εταιρίας.

“Είμαστε αποφασισμένοι να προσφέρουμε προϊόντα για όλες τις γυναίκες. ανεξάρτητα από το σχήμα ή το μέγεθος, την ηλικία ή τη φάση της ζωής τους. «Προσπαθούμε επίσης να προσφέρουμε ποικιλία και ειλικρίνεια στη φωτογραφία μας – μόνο το προϊόν είναι ρετουσαρισμένο στον ιστότοπό μας – έτσι ώστε το Figleaves να παρέχει ένα περιβάλλον στο οποίο όλες οι γυναίκες να αισθάνονται ότι της εκτιμούμε και της εκπροσωπούμε.

 

“Είναι ένα ταξίδι και με πρακτορεία όπως το MiLK, ως συνταξιδιώτης, μας βοηθά στην πορεία. Ας ελπίσουμε ότι θα έχει επίσης ένα ευρύ θετικό αντίκτυπο στη βιομηχανία στο σύνολό της. “

 

Σε συνεργασία με τη Figleaves για την προώθηση της αυξημένης ποικιλομορφίας στο γυναικείο σώμα, η Anna Shillinglaw, διευθύνων σύμβουλος του MiLK, λέει ότι η εκστρατεία γυρίστηκε για να μπορέσει η φυσική ομορφιά των μοντέλων να λάμψει.

 

figleaves-04.jpg

 

Κι αυτό επιβεβαιώνεται με την κυκλοφορία της νέας σειράς εσώρουχων της Rihanna που ονομάζεται Savage X Fenty, η οποία προσφέρει ένα θετικό μήνυμα στο σώμα μέσω της μεγάλης ποικιλίας στα νούμερα.

 

 

Η συλλογή, η οποία αποτελείται από 90 κομμάτια, διαθέτει σουτιέν από 32Α έως 44DD, με εσώρουχα, με κομμάτια που καλύπτουν το κάτω μέρος και ρούχα που έρχονται σε μεγέθη από XS έως 3XL