7 τρόποι για να αντέξετε περισσότερο στο κρεβάτι και να το απολαύσετε!

Είστε “ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε;”. Εδώ θα βρείτε 7 tips για να “γιατρέψετε” την πρόωρη ή γρήγορη εκσπερμάτiση και να το τραβήξετε στα άκρα!

 

Έχετε παρατηρήσει ότι όσο και να θέλετε να ελέγξετε τον εαυτό σας στο να “κρατήσει” στο κρεβάτι, τόσο πιο γρήγορα τελειώνετε; Τι συμβαίνει;

 

Ευτυχώς, δεν είστε μόνοι. "Η πρόωρη εκσπερμάτωση είναι ένα πρόβλημα που επηρεάζει σχεδόν κάθε άνθρωπο σε κάποιο σημείο της ζωής του", λέει ο Thomas J. Walsh, MD, ουρολόγος στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον. Ενώ είναι πιο πιθανό να σας συμβεί στις δεκαετίες των '20 και '30, ένας στους τρεις άνδρες όλων των ηλικιών λένε ότι το έχουν βιώσει σε κάποιο σημείο της ζωής τους.

 

 

Γι’ αυτόν το λόγο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ενώ πολλοί άνδρες μπορεί να πιστεύουν ότι μάχονται κατά της πρόωρης εκσπερμάτισης, είναι πιθανότατα πιο πολύ μέσα στο εύρος των φυσιολογικού απ΄όσο φαντάζονται.

 

Οι περισσότεροι σεξουαλικοί θεραπευτές λένε ότι ο "επιθυμητός" χρόνος για μια σεξουαλική συνεύρεση, από τη διείσδυση στον οργασμό, είναι κάπου μεταξύ 5,4 και 7,5 λεπτών - πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα από ό, τι οι περισσότερες πορνογραφικές ταινίες ή οι οδηγοί χρήσης (για στάσεις) σεξ ισχυρίζονται ή υπονοούν.

 

Επιπλέον, πολλές γυναίκες δεν φτάνουν σε οργασμό από τη διείσδυση: σε μια μελέτη του 2017, μόνο το 18% των γυναικών δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να βιώσουν οργασμούς μόνο από διείσδυση, ενώ το 37% δήλωσαν ότι χρειάζονται διέγερση από την κλειτορίδα για να έχουν οργασμό .

 

last-longer-in-bed-1523555181.gif

 

 

Συμπερασματικά, μια γυναίκα νοιάζεται πολύ λιγότερο για τη διάρκεια από ό, τι κάνει για το αν είστε προσεκτικοί στο κρεβάτι, χμ, με άλλους τρόπους.

 

Εάν είστε 100% πεπεισμένοι για το ότι είστε “γρήγορος σκοπευτής”, τι μπορείτε να κάνετε εάν θέλετε να διαρκεί περισσότερο το σεξ;

 

Χαλαρά και Μεθοδικά

 

 

giphy_7.gif

 

Εάν κάποιος σας πρότεινε να επιβραδύνετε τον οργασμό σας ενώ εσείς αυνανίζεστε, θα αναρωτιόσασταν εύλογα, γιατί; Η σκόπιμη καθυστέρηση του οργασμού (το edging) είναι μία από τις πιο κοινές τεχνικές αποφυγής πρόωρης εκσπερμάτωσης. Βασικά, αυτό σημαίνει ότι επιτρέπετε στον εαυτό σας να φτάσει σχεδόν στην κορύφωση, πριν σταματήσετε κάθε σεξουαλική ή αυνανιστική δραστηριότητα μέχρι να καταφέρετε να έχετε τον “ενθουσιασμό” σας υπό έλεγχο.

 

Κάνοντας εξάσκηση αυτής της τεχνικής, μπορεί να σας βοηθήσει να διδάξετε τον εγκέφαλο και το σώμα σας ώστε να ελέγχετε καλύτερα την “ανταπόκριση” του οργασμού σας. Απλά φροντίστε να χρησιμοποιήσετε πολύ λοσιόν ή λιπαντικά.

 

Πιέστε

 

giphy_5.gif

 

Εάν αισθάνεστε ότι ο οργασμός σας είναι προ των πυλών, σταματήστε και πιέστε ακριβώς κάτω από το κεφάλι του πέους σας. Εφαρμόστε σταθερή πίεση με τον αντίχειρα και το δείκτη σας και εστιάστε την πίεση στην ουρήθρα ή στον σωλήνα κατά μήκος της κάτω πλευράς του πέους σας.

 

Αυτή η τεχνική συμπίεσης μπορεί να σας βοηθήσει να “κρατήσετε” περισσότερο στο κρεβάτι μειώνοντας το αίμα που έχει συγκεντρωθεί στο όργανο σας και μειώνοντας στιγμιαία τη σεξουαλική ένταση, που καταστέλλει την εκσπερμάτωση.

 

"Αυτός είναι ένας άλλος τύπος biofeedback, παρόμοιος με την άκρη", προσθέτει ο Dr. Walsh.

 

Ladies First

 

 

giphy_4.gif

Όπως δηλώσαμε παραπάνω, πολλές γυναίκες χρειάζονται διέγερση της κλειτορίδας για να έχουν οργασμό εξ’ αρχής - οπότε ενώ προσπαθείτε να “διατηρήσετε” τον οργασμό σας στον κόλπο, “πιάστε” δουλειά και βοηθήστε την να βρει τη δική της απόλαυση. Είτε χρησιμοποιώντας το στόμα, είτε τα δάχτυλά σας, είτε ένα sex toy, εμείς συνιστούμε και τα τρία! Γνωρίζοντας ότι εκείνη τελείωσε, μπορεί να ανακουφιστείτε από την πίεση που αισθάνεστε για να διαρκέσει περισσότερο το σεξ.

 

Προφύλαξη

 

 

giphy_3.gif

 

Ναι, ξέρουμε τι πρόκειται να πείτε - τα προφυλακτικά μειώνουν κατά πολύ την αίσθηση κατά τη διάρκεια του σεξ, δεν μπορείτε να αισθανθείτε τίποτα κλπ κλπ. Αλλά αφήστε μας να σας πούμε ένα μικρό μυστικό: αν έχετε θέμα με την πρόωρη εκσπερμάτιση, τα προφυλακτικά είναι ο καλύτερος σας φίλος. (Περιττό να προσθέσουμε ότι θα πρέπει να τα χρησιμοποιείτε ούτως ή άλλως).

 

Οι περισσότεροι μεγάλοι κατασκευαστές προφυλακτικών δημιουργούν extra ελαστικά προφυλακτικά που δρουν ως “από- ευαισθητοποιητές” (ολισθικά σχεδόν) για το μέλος σας κατά τη διάρκεια του σεξ, γι’αυτό και μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφύγετε την πρόωρη εκσπερμάτωση.

 

Χάπια

 

giphy_2_0.gif
 

Στην Ευρώπη, υπάρχουν πολλά νόμιμα φάρμακα που υποτίθεται ότι σας βοηθούν ώστε να μην εκσπερματώσετε πριν την ώρα σας, ωστόσο σε κάποιες χώρες δεν είναι τυπικά νόμικα ακόμα.

 

Παράλληλα, υπάρχουν στοιχεία που υποδεικνύουν ότι ορισμένα αντικαταθλιπτικά μπορούν να βοηθήσουν στην καθυστέρηση του οργασμού - το Paxil ή η παροξετίνη έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική - αλλά θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μεταβολές της διάθεσης ή άλλες παρενέργειες και δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται εκτός αν συνταγογραφούνται από γιατρό. Γι’αυτό και δεν τα φάρμακα δεν αποτελούν επιλογή, κατά τη γνώμη μου ούτε έσχατη, απλά τα αναφέρω.

 

“Μαντηλάκια αναισθησίας”

 

 

giphy_1_1.gif

 

Το 2017, μια μικρή μελέτη διαπίστωσε ότι το να χρησιμοποιεί κάποιος μαντηλάκια που καλύπτονται με μια μικρή ποσότητα βενζοκαΐνης, ένα ήπιο αναισθητικό, μπορεί να μειώσει τις επιπτώσεις της πρόωρης εκσπερμάτωσης. Το πρόβλημα? Τα μαντηλάκια θα μπορούσαν να έχουν το ακούσιο αποτέλεσμα να εξομαλύνουν τον κόλπο της συντρόφου σας!

 

Ρωτήστε ένα ειδικό

 

giphy_8.gif

 

Εάν αισθάνεστε ότι έχετε δοκιμάσει τα πάντα για να έχετε καλύτερο σεξ, αλλά χωρίς επιτυχία, ίσως είναι καιρός να συζητήσετε το πρόβλημά σας με έναν γιατρό. Υπάρχουν πολλές θεραπείες και τεχνικές (όπως οι παραπάνω) που μπορούν να σας βοηθήσουν αποτελεσματικά.

 

Ρωτήστε τον προσωπικό σας γιατρό για ενδεχόμενη παραπομπή σε ουρολόγο, ο οποίος μπορεί είτε να σας θεραπεύσει είτε να σας παραπέμψει στο σωστό άτομο για το πρόβλημά σας. Θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε αυτό πρακτικά και πραγματιστικά. Πρόκειται, στην πραγματικότητα, για την εκμάθηση των σωματικών ή διανοητικών μηχανισμών που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποφύγετε την πρόωρη εκσπερμάτωση. "