Skip to main content

To αυτοκίνητο έχει γίνει ο πόθος κάθε ανθρώπου ειδικά όταν μιλάμε για ένα πανάκριβο και πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Πώς όμως φτάσαμε να μπορούμε να οδηγάμε τέτοια αυτοκίνητα;

Chevrolet Camaro ZL1: Μοναδικό αριστουργημα για δυνατούς παίκτες!

Ξετυλίγοντας το κουβάρι της ιστορίας των αυτοκινήτων φτάνουμε σε ένα πολύ γνωστό πρόσωπο για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που είναι ο Χενρι Φορντ. Ο άνθρωπος αυτός ήταν ο ιδρυτής της Ford Motor Company.

Σκέφτηκε λοιπόν πως αυτό που θα του έδινε τελικά μεγαλύτερο κέρδος ήταν να “δώσει ρόδες” στον απλό κόσμο. Πώς θα το κατάφερνε όμως αυτό; Έφτιαξε ένα απλό σχέδιο αυτοκινήτου ώστε να ρίξει το κόστος παραγωγής και να μπορέσει να κατασκευάσει όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα. Το 1913 λοιπόν στο εργοστάσιο της Ford στο Highland Park του Michigan ξεκίνησε η μαζική παραγωγή ενός μοντέλου αυτοκινήτου που τελικά έγινε ορόσημο για όλο τον κόσμο.

Το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής

Στο εργοστάσιο παραγωγής ο Ford αρχικά κατασκεύαζε τα αυτοκίνητα όπως όλοι ένα ένα. Ωστόσο έπρεπε να σκεφτεί ένα πιο γρήγορο τρόπο παραγωγής έτσι το επόμενο βήμα ήταν να τοποθετήσει τα αυτοκίνητα πάνω σε πάγκους αυτό όμως απαιτούσε έμπειρους εργάτες πράγμα που αντί να ρίχνει το κόστος παραγωγής το ανέβαζε υπερβολικά. Η τελευταία λύση που σκέφτηκε ήταν η αυτοματοποίηση όπου και έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα στο κόστος παραγωγής.

H Rubicon κατάφερε να αναβαθμίσει το αγαπημένο μας Wrangler σε ένα θηρίο!