Δεν θα σε ξαναχαλάσει το ποτό! Συμβουλές για να αντιμετωπίσεις το hangover

Όλοι μας έχουμε παρασυρθεί κάποια στιγμή σε ένα γερό μεθύσι και την επόμενη μέρα που ξυπνάμε νοιώθουμε πιο χάλια από ποτέ. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως για να αντιμετωπίσουμε τα δυσάρεστα συμπτώματα του hangover;

Τα 10 πράγματα που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να πετύχεις στην καριέρα σου!

Kατά τη διάρκεια:

1. Πίνουμε και μαζί τρώμε, πίνουμε αργά, πίνουμε πολύ νερό ενδιάμεσα.

2. Δεν τρώμε επουδενί ξηροκάρπια και αλμυρά που μεγαλώνουν τη δίψα.

3. Δεν καπνίζουμε, γιατί και ο καπνός περιέχει ακεταλδεΰδη, οπότε το φαινόμενο πολλαπλασιάζεται (με συγχωρείτε, ξέρω ότι θα με πάρετε για μαλάκα, αλλά οφείλω να το πω, επιστήμων άνθρωπος).

Mετά:

1. Κοιμηθείτε.

2. Πιείτε μπόλικο νερό και χυμούς, επειδή περιέχουν βιταμίνη C και ζάχαρη. Eπίσης, αφεψήματα βοτάνων, σούπες λαχανικών και Coca-Cola (να και σε κάτι που είναι χρήσιμη, αλήθεια).

3. Πρωινό γερό, αλλά εύπεπτο. Xτυπήστε και μια μπίρα, η οποία λόγω του αισθήματος στέρησης, θα σας μειώσει τον πονοκέφαλο. Ή, εν ανάγκη, ένα Μπλάντι Μέρι.

4. Aν η ημικρανία σας είναι ανυπόφορη, ο καφές δεν θα κάνει πολλά πράγματα, χώρια ότι είναι διουρητικός. Όχι ασπιρίνη, γιατί ενέχει ο κίνδυνος της γαστρίτιδας. Mόνη λύση η παρακεταμόλη.

Γενικώς, φροντίστε ενίοτε να κάνετε λίγο κράτη, γιατί δίπλα σας έχετε και γυναίκα με απαιτήσεις.

Οι αρνητικές επιδράσεις του αλκοόλ στους άντρες

*/