Τι πρέπει να γνωρίζουν οι άντρες για την πρωτεΐνη

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέξετε σχετικά με την κατανάλωση πρωτεΐνης είναι ότι  ίσως δεν πρέπει να στραφείτε σε μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες αμέσως και ειδικά αν δεν γυμνάζεστε.

 

Τα συμπληρώματα πρωτεΐνης δεν θα λιώσουν το λίπος από το σκελετό σας. Στην πραγματικότητα, εάν ο στόχος σας είναι πιο βατός, θα μπορούσατε να επωφεληθείτε από την διακοπή διαφόρων άλλων τροφίμων που σας κάνουν κακό όπως τα σνακ, το έτοιμο φαγητό και διάφορες άλλες λιχουδιές που παχαίνουν.

 

Ο πεντάλογος του ανδρικού ρολογιού

 

Εάν είστε ένας απλός ενεργός άνθρωπος που ασκεί το σώμα του τουλάχιστον μερικές φορές την εβδομάδα, τρώγοντας μία σταθερή, συνιστώμενη από εκπαιδευτή, δόση πρωτεΐνης πρέπει να αναμένετε ότι η πρωτεΐνη θα θέσει σε λειτουργία μια κυτταρική αντίδραση που βοηθά τους μύες σας να αναρρώσουν μετά από μια προπόνηση που τους επιβαρύνει. Και ένα υγιές σώμα είναι πολύ καλύτερα εξοπλισμένο για να επιτύχει απώλεια βάρους και ανάπτυξη μυών.

 

Όπως όλα τα πράγματα που σχετίζονται με τη διατροφή, η πρόσληψη πρωτεϊνών εξαρτάται από το βάρος, το ύψος και το επίπεδο φυσικής κατάστασης. Βάσει του μέσου Αμερικανικού βάρους και ύψους, συνίσταται 20 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά γεύμα για τις γυναίκες και 30 γραμμάρια για τους άνδρες. Φυσικά, όσο πιο έντονη είναι η γυμναστική σας, τόσο περισσότερη πρωτεΐνη χρειάζεται το σώμα σας.

 

Η άσκηση πριν από το πρωινό βάζει το σώμα σε άμεση λειτουργία καύσης λίπους, επειδή δεν υπάρχει καμιά θερμίδα για να καεί πρώτα. Στη συνέχεια, για το υπόλοιπο της ημέρας, είναι σε θεραπευτική λειτουργία. Είναι κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας επούλωσης, που επιτυγχάνεται αναβολικό αποτέλεσμα και οι μυς μεγαλώνουν.

 

3 μέρη για ν'αποδράσεις την 28η Οκτωβρίου

 

Η πρωτεΐνη υπάρχει σε πολλές μορφές. Υπάρχει πρωτεΐνη αυγού, πρωτεΐνη ορού γάλακτος, πρωτεΐνη καζεΐνης, πρωτεΐνη σόγιας, κλπ. Οι ράβδοι πρωτεΐνης και τα shake συχνά αναμιγνύουν πρωτεΐνες, αλλά ένα ιδανικό συμπλήρωμα πρωτεΐνης θα είναι ένα προϊόν απομονωμένης πρωτεΐνης.

 

Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να αναζητήσετε είναι τα σάκχαρα, τα οποία πρέπει να είναι είτε φρούτα μοναχός είτε Stevia. Αυτά τα γλυκαντικά δεν επηρεάζουν το επίπεδο σακχάρου στο αίμα σας. Το συσσωματωμένο σάκχαρο στο αίμα προκαλεί το πάγκρεας να απελευθερώσει την ινσουλίνη και η ινσουλίνη συνδέεται με την αύξηση του σωματικού βάρους.

 

Το τρίτο και τελευταίο πράγμα που πρέπει να αναζητήσετε είναι υδατάνθρακες εκτός συμπληρώματος. Οι υδατάνθρακες από πραγματικό φαγητό, όπως τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πολύ ανώτερα και πολύ πιο αποδοτικά. Δεν είναι προφανές αλλά και οι υδατάνθρακες συμμετέχουν στη διαδικασία αποθεραπείας που βελτιώνει τη μυϊκότητα του σώματος.

*/