Συμβουλές διατροφής για δυνατό και γόνιμο σπέρμα!

Αν έφτασε η ώρα να γίνεις πατέρας ή αν θέλεις να είσαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή που θα θέλεις να αποκτήσεις παιδιά θα μπορείς, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές καλής διατροφής για δυνατό και υγιές σπέρμα!

Σπαράγγια

Αυτό το μικρό πράσινο λαχανικό μπορεί πράγματι να δυναμώσει πολύ το σπέρμα. Η υψηλή ποσότητα βιταμίνης C εμποδίζει το σπέρμα από την οξείδωση και προστατεύει τα κύτταρα στους όρχεις. Επιπλέον, η βιταμίνη C βοηθάει το αντρικό σώμα να επικεντρωθεί στην παραγωγή του σπέρματος και προστατεύει από τις ασθένειες.

5 τροφές που σε εμποδίζουν να αποκτήσεις το 6-pack

Αβοκάντο

Το καλοκαίρι η ιδανική εποχή να αγοράσετε μερικά νόστιμα αβοκάντο για ένα …καυτό βράδυ στο σπίτι. Είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, βιταμίνη Β6 καθώς και φυλλικό οξύ. Παράλληλα ενισχύουν την κινητικότητα του σπέρματος και του δίνουν δύναμη να διεισδύσει στο ωάριο.

Μπανάνες

Οι μπανάνες έχουν ένα σπάνιο ένζυμο που ονομάζεται βρομελίνη, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι ρυθμίζει τις ορμόνες φύλου. Υπάρχει επίσης μια καλή ποσότητα βιταμίνης Β1, βιταμίνης Α και βιταμίνης C, οι οποίες βοηθούν να αυξηθούν οι αντοχές σας αφού χαρίζουν ενέργεια και αυξάνουν την παραγωγή σπέρματος.

Βόειο κρέας

Είναι μια μικρή έκπληξη για όλους μας, δεδομένου ότι οι γιατροί συνεχώς μας συμβουλεύουν να αποφεύγουμε το κόκκινο κρέας εάν θέλουμε να έχουμε μια υγιή καρδιά. Ωστόσο το άπαχο βοδινό κρέας είναι μια πολύ καλή πηγή ψευδαργύρου. Μας αφορά επειδή ο ψευδάργυρος αποτρέπει την τεστοστερόνη να μετατραπεί σε οιστρογόνα, τα οποία είναι οι «κύριοι ύποπτοι» για την χαμηλή σεξουαλική ορμή.

Σοκολάτα υγείας

Τι καλύτερο από λίγη σοκολάτα υγείας στην κρεβατοκάμαρα; Η σκούρα σοκολάτα περιέχει L-αργινίνη HCl, ένα αμινοξύ που σχετίζεται με την αργινίνη  που περιέχουν τα καρύδια. Το αμινοξύ αυτό αυξάνει τον αριθμό των σπερματοζωαρίων του άντρα και δυναμώνει και το σπέρμα. Επιπλέον οι άντρες που τρώνε λίγη σκούρα σοκολάτα καθημερινά έχουν και πιο έντονους οργασμούς.

Σκόρδο

Η χημική ουσία allicin που περιέχει το σκόρδο αυξάνει τη ροή του αίματος προς τα γεννητικά όργανα και δυναμώνει την αντοχή του σπέρματος. Το σκόρδο περιέχει επίσης σελήνιο και βιταμίνη Β6 για την πρόληψη της κυτταρικής βλάβης στο σπέρμα.

Τζίντζερ/Πιπερόριζα

Το τζίντζερ αυξάνει τη λίμπιντο, τη σεξουαλική απόδοση και βοηθά στην ροή του αίματος στους όρχεις. Σε μια μελέτη στο Southern Illinois University, 45 άνδρες με στυτική δυσλειτουργία συμπεριέλαβαν το τζίντζερ στη διατροφή τους και στις 16 εβδομάδες, το 60% των ανδρών δήλωσαν ότι έχουν μεγαλύτερες σε διάρκεια και ισχυρότερες στύσεις.

Στρείδια

Το γεγονός ότι τα στρείδια είναι αφροδισιακά το εμπεδώσαμε στο Sex and the City. Γνωρίζατε όμως ότι τα στρείδια αυξάνουν τον αριθμό των σπερματοζωαρίων; Η κατανάλωση λοιπόν στρειδιών μπορεί όχι μόνο να αυξήσει την παραγωγή σπέρματος, αλλά και να βοηθήσει στην επιδιόρθωση των κατεστραμμένων κυττάρων του σπέρματος.

Ρόδι

Αυτό είναι το πιο σούπερ από όλες τις τροφές! Εκτός ότι θεραπεύει από το κοινό κρυολόγημα λόγω των πολλών αντιοξειδωτικών στον χυμό του, το ρόδι μπορεί να  μειώσει μια χημική ουσία στο αίμα που ονομάζεται malondialidehyde. Αυτή η χημική ουσία καταστρέφει το σπέρμα οπότε η κατανάλωση του επιβάλλεται!

Καρύδια

Τα καρύδια περιέχουν το αμινοξύ L-Arginine το οποίο βοηθά τους όρχεις να αυξήσουν την παραγωγή σπέρματος και βοηθά επίσης στην αύξηση του όγκου του σπέρματος. Περιέχουν επίσης οξέα ωμέγα-3 λιπαρά τα οποία βελτιώνουν την ροή του αίματος στο πέος. Το καλύτερο δεν σας το είπαμε ακόμα! Αν συμπεριλάβετε περίπου 7 καρύδια την ημέρα στη διατροφή σας μειώνετε τη χοληστερόλη και τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων.

Ένας πλήρης οδηγός σωστής διατροφής για κοιλιακούς.. φέτες!