Ποιος είναι ο πιο υγιεινός τρόπος να καταναλώνουμε αυγά;

Εκτός από άλλα θρεπτικά συστατικά, το αυγό περιέχει πολλές πρωτεΐνες και βιταμίνες. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, το σώμα μας αφομοιώνει έως και το 91% των πρωτεϊνών που μας δίνει ένα αυγό, όταν μαγειρεύεται και μόνο το 51% εάν είναι ωμό.

 

Αυτό συμβαίνει επειδή η θερμότητα καταστρέφει τις μοριακές τους δομές και έτσι η πέψη καθίσταται ευκολότερη.

 

Ωστόσο, οι βιταμίνες χάνονται με την θερμότητα, όπως δείχνει η έρευνα που σημείωσε ότι έως και 20% της βιταμίνης Α στο αυγό εξαφανίζεται όταν μαγειρεύεται. Οι ειδικοί επιμένουν ότι οι πρωτεΐνες είναι τα πιο πολύτιμα και άφθονα θρεπτικά συστατικά του αυγού και οι δύο τρόποι για να απελευθερωθούν είναι είτε με το μαγείρεμα είτε με το σιγοβράσιμο (αυγά ποσέ)!

 

Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγετε και την επιπλέον προσθήκη λίπους .