5 συνταγές κετογονικής δίαιτας που θα σας κάνουν να γλείφετε τα δάχτυλα σας!

Όταν αποφασίζετε να ακολουθήσετε κετογονική διατροφή, ίσως να νομίζετε ότι είναι καιρός να πείτε αντίο στα αγαπημένα σας μπισκότα τσιπ σοκολάτας. Επειδή η διατροφή κετοειδών περιορίζει τη λήψη υδατανθράκων και ζάχαρης, το επιδόρπιο δεν συμπεριλαμβάνεται συνήθως - και ας είμαστε ειλικρινείς, οι λίγες επιλογές επιδόρπιο με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες που είναι διαθέσιμες σήμερα συνήθως δοκιμάζονται σαν ένα μπλοκ από χαρτόνι με λίγες μύτες κακάου που ρίχνονται μέσα.

 

Τα καλά νέα; Μπορείτε εύκολα να μαστίσετε κετο επιδόρπια που δεν είναι πάρα πολύ υδατάνθρακες ή βαριά ζάχαρη. Και γεύση φοβερό.

 

Παρ’ότι δεν έχει αποφανθεί εάν η διατροφή κετο έχει πραγματικά οφέλη για την υγεία, αν σας ενδιαφέρει να το δοκιμάσετε έξω, δεν πρέπει απαραιτήτως να υποφέρετε. Εδώ είναι μερικά κετο επιδόρπια που θα δοκιμάσουν τόσο καλά, ίσως να μην συνειδητοποιήσετε ότι είναι καλά.

 

 

1. Avocado brownies χωρίς αλεύρι

 

 

flourless-brownie-2-copy-1525708358.jpg

 

 

Αυτή η συνταγή από το The Castaway Kitchen είναι ιδανική για τους λάτρεις της σοκολάτας. Αυτά τα νόστιμα, χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες και γαλακτοκομικά προϊόντα, αβοκάντο brownies είναι βέβαιο ότι θα χτυπήσει το γλυκό σημείο χωρίς συσκευασία για τις λίβρες. Το βόειο αβοκάντο και το αμυγδαλέλαιο παίζουν έναν τόνο υγιεινών λιπών, το οποίο ευθυγραμμίζεται με τη διατροφή κετο και χρησιμοποιεί την ερυθτιτόλη, το γλυκαντικό χαμηλής θερμιδικής αξίας που δεν είναι τόσο γλυκό όσο η ζάχαρη. Χρησιμοποιεί επίσης σκόνη κακάου για πρόσθετο πλούτο και γεύση.

 

Και το καλύτερο; Αυτά τα brownies θα ικανοποιήσουν την πείνα σας, έτσι δεν θα θέλετε να φτάσετε για μια δεύτερη.

 

2. Κέτο τρούφες με φιστίκι

 

 

0g7a2687-2-1525708428.jpg

Στο instagram μπορεί να τις πετύχετε και ως “fat-bombs”. περιλαμβάνουν υγιή και υψηλά σε περιεκτικότητα λιπαρών συστατικά, όπως καρύδια, λάδι καρύδας και αβοκάντο, ενώ είναι εξίσου αλμυρές και γλυκές. Είναι επίσης γρήγορες και εύκολες, ώστε να μπορείτε να τις απολαύσετε ακόμα κι αν πρέπει να φύγετε σε 5’!

 

3. Κέτο chip muffins σοκολάτας

 

 

keto-chocolate-chip-muffins-6-1525708509.jpg

 

Δεν θα σας ενθαρρύνουμε να έχετε ένα muffin για πρωινό όταν υπάρχουν πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις, αλλά αυτά τα chip muffins σοκολάτας από το Fat for Weight Loss είναι πολύ καταπληκτικά. Είναι μόνο 229 θερμίδες και έχουν 7 γραμμάρια πρωτεΐνης. (Συμβουλή για Pros: Χρησιμοποιήστε γλυκιά σοκολάτα χωρίς ζάχαρη για να διατηρήσετε τη ζάχαρη χαμηλή και την πλούσια γεύση.)

 

4. Πίτα φυστικοβούτυρο (χαμηλή σε περιεκτικότητα υδατανθράκων)

 

 

peanut-butter-pie-s1-1024x1024-1525708555.jpg

 

Αυτή η πίτα φυστικοβούτυρο με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες από το Simply So Healthy είναι ιδανική για όσους τσεκάρουν τη λήψη υδατανθράκων και υδατανθράκων. Χρησιμοποιώντας τη ζάχαρη κακάο χωρίς ζάχαρη και την stevia, αυτή η συνταγή προσφέρει βάθος και πολυπλοκότητα γεύσης χωρίς να είναι πολύ γλυκιά.

 

5. Κετο chip cookies με διπλή επίστρωση σοκολάτας

 

 

low-carb-gluten-free-keto-double-chocolate-chip-cookies-by-gnom-gnom-9-1525708606.jpg

 

Αυτά τα chip cookies διπλής επίστρωσης σοκολάτας από gnom-gnom είναι “δυνατά”, μαλακά, υγρά, και αν τα δοκιμάσετε, σίγουρα θα σας τρέξουν τα σάλια! Ποτέ δεν θα ξέρατε ότι ήταν χωρίς γλουτένη και κετο-φιλικό. Για να εξισορροπήσετε τη ζάχαρη, μπορείτε να προσθέσετε λίγο θαλασσινό αλάτι σε κάθε μπουκιά.