4 Υλικά που πρέπει να σταματήσετε να βάζετε στον καφέ σας!

Αν και ακόμη οι ερευνητές δεν έχουν κατασταλάξει στο αν ο καφές μας ωφελεί ή είναι επιβλαβής για την υγεία μας, ωστόσο πολλοί από μας τον έχουμε εντάξει στην καθημερινότητα μας ως μια συνήθεια που δύσκολα απαρνιόμαστε..

Οι περισσότεροι από εμάς μάλιστα προσθέτουμε και επιπλέον υλικά για να γίνει ακόμη πιο γευστικός. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως πως επειδή ακριβώς ο καφές αποτελεί μια καθημερινή συνήθεια πρέπει να τον διατηρήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο υγιεινό γίνετε.

 

Διατροφή και Μακροζωία: Οι 5 Τροφές που πρέπει να τρως για να ζήσεις περισσότερο!

Επειδή ο καφές όμως είναι σε μορφή ροφήματος και η ποσότητα του σχετικά μικρή (σύμφωνα πάντα με το να μην ξεπερνάτε τα 2 φλιτζάνια καφέ την ημέρα), δεν δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στις προσθήκες που κάνουμε, με αποτέλεσμα να αυξάνουμε σταδιακά χωρίς να το καταλαβαίνουμε το λίπος του σώματος μας και να βάζουμε στον οργανισμό μας βλαβερές ουσίες για την υγεία μας.

 

Φροντίστε λοιπόν να ελαττώσετε τα παρακάτω υλικά για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής:

 

1. Ζάχαρη και άλλες τεχνητές γλυκαντικές ουσίες

Η ζάχαρη αποτελεί ένα από τα χειρότερα συστατικά που μπορούμε να εντάξουμε στην διατροφή μας αφού συνδέεται άμεσα με καρδιακές παθήσεις και παχυσαρκία. Γι' αυτό προσπαθήστε να την μειώνετε όσο το δυνατόν λιγότερο. Πολλές μελέτες επίσης όσον αφορά τα υποκατάστατα της ζάχαρης έχουν δείξει πως δεν είναι απόλυτα σίγουρο κατά πόσο ωφέλιμα είναι για τον οργανισμό καθώς μερικά γλυκαντικά μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση γονιμότητας και αύξηση βάρους.

 

2. Σιρόπι με γεύσεις

Μπορεί να σας φαίνεται ιδιαίτερα απολαυστική η ιδέα το να προσθέτετε επιπλέον σιρόπι για γεύση στο καφεδάκι σας αλλά αν σας πω ότι τα 30 γραμμάρια σιρόπι περιέχουν 80 θερμίδες ίσως να το ξανασκεφτόσασταν!

 

3. Σαντυγί

Και ποιός μπορεί να αντισταθεί στην αφρώδη υφή της και στην γλυκιά της γεύση;;! Όσο δελεαστική όμως και αν είναι, αποτελεί μια από τις πιο ανθυγιεινές τροφές που υπάρχουν στο διατροφολόγιο της παχυσαρκίας! Δεν περιέχει καμία απολύτως διατροφική αξία με αποτέλεσμα να είναι εξαιρετικά βλαβερή για τον οργανισμό μας..

 

4. Βούτυρο

Το ξέρω πως μπορεί να σας ακούγεται ιδιαίτερα περίεργο το γεγονός να προσθέτετε βούτυρο στον καφέ σας, όμως το συστήνουν αρκετοί λάτρεις του καφέ στο εξωτερικό για επιπλέον κρεμώδη υφή και έξτρα ενέργεια. Προσθέτοντας επίσης και πολλά κορεσμένα λιπαρά! Μακριά λοιπόν!

 

 

*/