Η πιο hardcore προπόνηση για πλάτη που θα σε φτάσει στα όριά σου!

Μπορεί να μην μοιάζει με τις κλασικές ασκήσεις πλάτης που έχεις δοκιμάσει κατά καιρούς, αλλά αν οι παρακάτω ασκήσεις που θα δεις γίνουν σωστά, τότε θα γυμνάσεις ιδανικά την πλάτη, θα ενισχύσεις τη μέση σου και θα σμιλεύσεις τους γλουτούς σου!

Άσε που χα χρειαστεί να σηκώσεις αρκετά βάρη, πράγμα που θα σε ενθουσιάσει, είμαστε σίγουροι!

Στη συγκεκριμένη προπόνηση θέλει προσοχή ο τρόπος που θα εκτελέσεις τις ασκήσεις. Καταρχήν κάθε σετ θα έχει διάρκεια ενός λεπτού. Θα αρχίζεις κάθε άσκηση στην κορυφή του λεπτού αυτού. Δηλαδή Μόλις ξεκινήσεις το πρώτο σου λεπτό ξεκίνα με την πρώτη άσκηση χρησιμοποιώντας πολύ μεγάλο βάρος. Κάνε ΜΟΝΟ μία επανάληψη και αμέσως πέρνα στην επόμενη άσκηση και κάνε 10 επαναλήψεις από αυτή. Όσος χρόνος από το λεπτό περισσέψει ξεκουράσου. Στην ουσιά φαντάσου το σαν η μία άσκηση να μπαίνει μέσα στην άλλη στο ίδιο σετ!

Εξαφάνισε το λίπος, χάσε κιλά και αύξησε τη μυϊκή σου μάζα με την ΚΑΛΥΤΕΡΗ 20-λεπτη προπόνηση! (part 1)

1. Άρσεις με μπάρα

Βάλε μπροστά σου μία μπάρα με πολύ βάρος και σκύβοντας πιάσε την με τα χέρια περίπου στο άνοιγμα του μήκους των ώμων σου. Κρατώντας την μέση σου όσο πιο ξεκούραστη και ασφαλή μπορείς, σφίξε τους κοιλιακούς, τον θώρακα και τους γλουτούς σου και ανασήκωσε τον κορμό σου μαζί με την μπάρα. Μόλις την σηκώσεις προσπάθησε να την κρατήσεις όσο πιο κοντά στο σώμα σου μπορείς. Σταδιακά με την αντίστροφη κίνηση άσε την κάτω και μόλις ολοκληρώσεις αυτή τη μοναδική επανάληψη πέρνα στην επόμενη άσκηση για τις 10 επαναλήψεις πριν τελειώσει το λεπτό!

2. Άρσεις kettlebell

Τοποθέτησε μπροστά σου ένα kettlebell, άνοιξε τα πόδια σε εύρος μεγαλύτερο των ώμων σου, λύγισε ελάχιστα τα γόνατα και πιάσε το kettlebell! Ξεκίνα την κίνηση του kettlebell προσέχοντας να κρατά της πλάτη σου στην ευθεία και να έχεις σφιγμένους του γλουτούς και τους κοιλιακούς σου. Κάνε το kettlebell να τραμπαλίζεται στον αέρα και πρόσεξε όταν το ανεβάζεις προς τα πάνω στην ουσία να μην νιώθεις καθόλου το βάρος του στους ώμους και τα χέρια σου. Όταν το kettlebell θα αρχίζει την καθοδική του πορεία φέρτο με προσοχή και πάλι ανάμεσα από τα πόδια σου.

Στήθος γυμνασμένο χωρίς λίπος! Η προπόνηση που θα σε φτάσει στα όριά σου!

*/